معرفی انجمن میکروالکترونیک ایران و تقاضای عضویت

احتراماً همانگونه  که  مستحضر  هستید،  انجمن میکروالکترونیک ایران به اراده و اجماع نخبگان، متخصصان و صاحب نظران میکروالکترونیک و نیز نظر به اراده کشور جهت مشارکت موثر انجمن های علمی در فعالیت  های  فناورانه، برگزاری همایش ها، کنفرانس ها و مجامع علمی و پژوهشی بین المللی برتر جهان و بهره گیری از توانمندی های دانشمندان و نخبگان داخل  و  ایرانیان خارج  از  کشور از یک طرف و نیز ضرورت ها و الزامات کشور در امر میکروالکترونیک و نیاز به محلی برای تبادل نظر و تصمیم سازی در فضایی تعاملی و جمعی، بعنوان  یک  موسسه  مردم  نهاد،  به همت تعدادی از پیشکسوتان فناوری الکترونیک و اعضاء هیئت علمی با سابقه از دانشگاه های فنی و مهندسی کشور تشکیل و با تأیید و تصویب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در تاریخ هجدهم خرداد ماه 1392 تأسیس گردید. این  انجمن  مطابق مقررات  تحت  نظارت عالیه  وزارت  و  تا  حد امکان  مورد  پشتیبانی  وزارت  متبوع  قرار  دارد. توضیح دیگر  اینکه،  وجه  تسمیه  میکروالکترونیک  اگرچه  زمانی  در  گذشته  دلالت  بر  صبغه  اصلی  فناوری الکترونیک یعنی  ابعاد  میکرونی  آن  داشته  است  اما  امروز  و  در  تبیین  اهداف و ماموریتهای انجمن  فارغ  از  ابعاد  فیزیکی به  مجموعه دانش بالنده  و  فناوری های  الکترونیک نهفته اطلاق دارد.

بر این  اساس، انجمن میکروالکترونیک ایران در راستای توسعه و تحقق اهداف مصوب خود از همه  علاقه مندان  و  فعالان  حوزه   درخواست می­نماید با عضویت در این انجمن ما را در تحقق آرمان­های خود یاری نمایید.  خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر،  آشنایی  با  مزایای عضویت و دریافت فرم عضویت به وبسایت انجمن به آدرس https://www.iramis.org مراجعه فرمایید.  قبول همراهی و  عضویت  فعالانه در  انجمن  میکروالکترونیک ایران که یقینا موجب اعتلای بیشتر جامعه علمی و مهندسی  کشور در  این حوزه خواهد شد مزید امتنان خواهد بود.

با تشکر صمیمانه  و آرزوی  توفیق  و سلامتی  شما-دکتر نجفی اقدم -رئیس انجمن میکروالکترونیک ایران

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------.

حق عضویت سالیانه اعضاء انجمن میکروالکترونیک ایران به شرح ذیل می باشد:

اعضاء حقیقی محترم عضو هیئت علمی و فعالان حوزه صنعت و فناوری مبلغ 100000 تومان
اعضاء حقیقی دانشجو مبلغ 25000 تومان
اعضاء حقوقی (سازمان­ ها، نهادها، شرکت ­ها و ...) حداقل مبلغ 1 میلیون تومان
تبصره 1: حق عضویت دوساله دارای 25 درصد تخفیف و سه ساله دارای 33 درصد تخفیف میباشد. به این ترتیب برای افرادی که حق عضویت دو ساله را به صورت یکجا می پردازند، مبلغ 150 هزار تومان و برای افرادی که حق عضویت سه ساله را به صورت یکجا می پردازند، 200 هزار تومان کافی است.

شماره حساب: بانک تجارت، شعبه دانشگاه تهران، باجه دانشگاه صنعتی شریف                                                                            شماره حساب: 304558326 ،   شماره کارت مجازی: 5859837000162012 ، شماره  تماس: 02166028049